Freddes vita hem

Freddes vita hem

fredag 30 september 2011

10 000

Godmorgon alla mina kära.

Gissa hur man fick sig att vakna till nu denna tidiga morgontimmarna?
-Jo, redan passerat 10 000 besökare. Härligt
Jag är verkligen glad att jag fått så många besökare på min blogg.

Självfallet ska det firas med en utlottning på  ett hemligt paket.


Vill ni vara med?

Reglerna är busenkla.

- Lämna kommentar, du får 1 lott

- Lämna kommentar & bli följare, du får 2 lotter

- Lämna kommentar, bli följare & länka denna tävling på din sida, du får 3 lotter

- Lämna kommentar, bli följare, länka denna tävling & skriv inlägg om denna tävling, du får 4 lotter

Sista tävlingsdag är
Fredag den 21/10


Kan gissa mig hur ni känner för ett hemligt paket.

Vinner inte du, så lottas det ut ett tröstpris

Vad väntar ni på?

Pussen


98 kommentarer:

  1. Hejsan Fredde!
    Kul med så många besökare på kort tid :).
    Jag är gärna med i din spännande tävling, gillar att du valde hemligt paket ;).
    Blir tre lotter till mig.
    Ha de gott, Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Hej fredde! Lite lustigt,jag har oxå skrivit om mina s-n-a-r-t tiotusen besökare i dag men det är inte än...Tog ut lite i förskott men då blir det tävling då med...
    Jag tar gärna fyra lotter då...ha en trevlig fredag kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Men åhh vad spännande ...
    Skrapar ihop till 4 lotter och hoppas på tur

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina första 10000!
    Jag är gärna med i din utlottning och tar TRE lotter.
    Ha en underbar dag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med,och tar två lotter.
    redan är följare med bloggnamn Gratishav.

    kram
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  6. Iiiii vad spännande med en hemlig vinst!!! Jag vill gärna vara med och tre lotter önskar jag. Nu håller jag tummarna!

    Ha en fin fredag och en skön helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Grattis till dina 10 000 besökare, skulle jag ju säga också!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  8. Jag är så jäkla dålig på länkning så jag tar en liten lott och hoppas på tur... GRATTIS till alla besökare oxå!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jaaaaa!!!!! Jag vill vara med...Stort GRATTIS till 10.000...Vet inte hur man länkar...men har skrivit ett inlägg...kommenterat och följare är jag redan
    Grattis Kramen till dej
    Anita

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med. Hemliga paket är ju jättespännande!! Och grattis till alla besökare, visst värmer det... Jag fixar alldeles strax länkningen, och tror då jag uppfyller kraven för 3 lotter. Ha nu en skön helg i höstsolen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Kuligt med så många besökare, är själv också där snart, men har ju en tävling på G redan. Men men, din kan jag ju heller inte motstå. Jag länkar och gör rubbet. Ska göra ett inlägg i morgon hoppas jag, så då kommer du med där med din tävling:) Nu är man ju lite nyfiken på vad det är för hemlighet, hoppas att vinnaren avslöjar det sen. Trevlig helg! Christina (4 lotter)

    SvaraRadera
  12. Halloj Freddan:)
    Klart jag gärna i med i din spännande utlottning hi hi
    Tar så klart 4 lotter
    Ha de så himlans bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  13. Sååå spännande med ett hemligt paket. Grattis till dina 10 000 besökare! Jag tar gärna 3 lotter.
    Ha en mycket fin helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  14. Åh förlåt Freddan.
    GRATTIS till alla besökare :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  15. Grattis till besökarantalet! Va kul med hemlig vinst :))
    Har blivit följare och länkat, så jag hoppas på en skojig överraskning med 3 lotter :D
    kram Tini

    SvaraRadera
  16. Hej!
    första gången jag kikar in till dig..så klart att jag vill vara med..länkar men det går inte att följa dig från min blogg (dator)just nu..vet inte vad som är fel. kan heller inte se vilka som följer mig just nu..kram Marie
    vitavidder.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. Hej! nyfiken på ditt fina paket såklart ;) 3 lotter tack!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  18. Grattis underbara Fredde!!! Så klart du har många besökare, du bjuder på dig själv och gör så mycket fint! Är gärna med med en lott! Tack på förhand! Trevlig Helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla dina besökare!!!!! Dom är du värda!!!!!

    Jag vill gärna vara med och fira!!!! Jag tar 3 lotter:)))))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
    Ha det gott!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  21. Klart man vill tävla!! Jag tar tre lotter.
    Hoppas du har en bra lördag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  22. 10 000 besökare, ganska häftigt egentligen:)
    Vill självklart vara med och tävla, 3 lyckolotter till mig. Kram Annika

    SvaraRadera
  23. Blir nyfiken till tusen på det där paketet!
    En intressant blogg som jag just hittat!!

    Tack tar tre lotter !

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  24. Hej vad spännande med ett hemligt paket....självklart vill jag vara med och pröva lyckan...jag tar 3 lotter....

    Ha en bra dag
    Kram Malin

    SvaraRadera
  25. Määän! Vad kul! grattis till så mycket besökare!!! Och fler lär det bli!!
    Jag är nu följare av din blogg och så skriver jag här!! Så 2 lotter är jag jättegärna med på!!!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  26. Grattis till alla besökare, dom är du värd!! Vilket fint paket du lottar ut, är gärna med och hoppas på tur med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  27. Jag är supergärna med, älskar överraskningar!!! Följer och länkar till höger på min blogg så 3 lotter till mig

    SvaraRadera
  28. Halloj!
    Spännande!

    Jag vill apseluuut vara med!
    Är redan följare sen någon vecka, så en kommentar och en länkning blir väl 3 lotter!?

    Ha bästaste söndagen!
    Tjing Hilla

    SvaraRadera
  29. Jag vill också vara med! Spännande med paket!
    Kommenterar och länkar till min blogg. Ha en fortsatt fin kväll.
    Kram från Emelie

    SvaraRadera
  30. Hej
    Grattis till alla besökare! Jag tackar och tar emot 3 lotter. Välkommen till min egen tävling!
    Barbro

    SvaraRadera
  31. Grattis :-) En sak e säker,Du e unik på ett positivt sätt! Jag vill va me och pröva turen me 1 lott.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Grattis - och välkommen till 10 000 klubben! ;0)

    Såå spännande med ett hemligt paket! Jag vill så klart vara med - kommentar, följare och länk - tre lotter, tack

    Kramen Jenny!

    SvaraRadera
  33. Grattis till antalet besökare! Tar gärna en lott, tack.

    SvaraRadera
  34. Grattis till alla besökare!
    Jag tar en lott o är nyfiken på paketet! =)

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  35. Grattis till det stora antalet besökare :-)!

    Jag snor till mig två lotter genom att kommentera och följa!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  36. Grattis!

    Vilken spännande utlottning! Jag är med och tävlar med två lotter :-)

    olivia.maria25@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Ooops! Fel email! Rätt email är:

    oliviamaria25@gmail.com

    SvaraRadera
  38. gratulerar♥vill gärna vara med på en lott
    Ha en underbar dag-kram

    SvaraRadera
  39. Två lotter, tack. Jag är inte så bra at håla hemligheter, men jag älskar överraskningar!

    SvaraRadera
  40. Låter spännande med hemligt paket. Det vill man ju inte missa. Jag tar tre lotter, och håller fingrarna i kors och väntar på tur.
    Ha en skön vecka.
    Kramis Nettan

    SvaraRadera
  41. Jag följer och tar 2 chanser i tävlingen om det hemliga paketet .Spännande...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med :-)
    Kommentar + länkning

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/21-oktober-vinn-hemligt-paket.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna vara med i utlottningen...en lott till mig:)) Kram Maria

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Hoppas ryggen är bättre nu!
    Såklart att jag vill vara med i utlottningen av ett hemligt paket - jag följer, länkar och kommenterar så det får bli 3 lotter till min tack!
    Ha en fin dag!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  45. Hej! Jag lämnar en kommentar och blir följare, så 2 lotter tack. Mvh Helena

    SvaraRadera
  46. Klart jag vill vara med 2 lotter till mig då jag blir följare oxå.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  47. Kul en lott till mig Kram Karina vitspets@live.se

    SvaraRadera
  48. 1. Jag är jätte gärna med och tävlar
    2. Börjat följa bloggen
    3. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/hemligt-paket.html

    Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Klart man måste var med!! ;o))

    Tar 4 lotter.

    Gör ett inlägg, länkar, har satt mej som följare och skriver här och nu....

    *håller tummarna*

    SvaraRadera
  50. Spännande med ett hemligt paket! En lott önskar jag,tack! Kram Jenny

    SvaraRadera
  51. Vill gärna vara med! Spännande tävling det här :P

    Tar 2 lotter :)

    Kram,
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera
  52. klart som korvspad att man vill vara med och grattis till 10000 besökare...nu ska jag kila hem och länka i min sidebar kikar in senare...
    hej så länge

    SvaraRadera
  53. oj glömde säga att jag tar 4 lotter ...tjingeling

    SvaraRadera
  54. Jag är med och tävlar!

    /Therese
    thereserunbom@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Är gärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  56. Jag tar gärna en lott=)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. GRATTIS till så många besökare!!!!
    Självklart vill jag va med på utlottningen!!!
    Tar 3 lotter och håller tummarna!!!!!

    Kram Lotta....

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med, länkar även på min blogg :)

    SvaraRadera
  59. Så spännande!
    Just nu skulle jag behöva en överraskning i postlådan, skulle ljusa upp tillvaron!

    Jag följer din blogg via bloglovin, så två lotter.

    Tack!

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  60. GRATTIS till alla besök! Tar gärna en lott!:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Grattis till alla besökare!

    Vill gärna vara med i tävlingen, två lotter till mig tack. :)

    Mvh Mari

    SvaraRadera
  62. Grattis till alla besökare!
    Jag vill självklart vara med! :)
    Kniper 3 st lotter och håller tummar och tår!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  63. Hittade hit till din blogg och tävlingen..blev allt nyfiken på det hemliga paketet. tre lotter tack!
    ~Marita~

    SvaraRadera
  64. Hallojs..Nu du har jag äntligen fått till de. Full pott lotter hjärtat och hopp om tur..

    Kramiz Lisa

    SvaraRadera
  65. Hej Fredde!
    Klart jag är med...3 lotter blir det ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  66. Säger hej, lägger mig som följare,länkar och har gjort ett inlägg.
    http://livsnjutaren-livsnjutaren.blogspot.com/2011/10/var-med-i-utlottningen.html
    Jag vill gärna ha 4 lotter Tack.
    Trevligt att hitta hit.

    SvaraRadera
  67. Hej Fredde!
    Grattis till de 10 000 tittare.
    Snart lika många till.
    Ha en fortsatt skön vecka.
    Ann.

    SvaraRadera
  68. Grattis till alla tittare och fler lär det bli!
    Jag vill tävla med 4 lotter.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  69. Ursäkta, det får bli 3 lotter, hittade ingenstans att bli följare.
    Kram igen
    Eva

    SvaraRadera
  70. Hej Fredde!
    Hjälp vad många som vill vara med i din utlottning. Så även jag. Följare har jag blivit och länkat har jag gjort. Kniper tre lotter och håller tummarna. Hemliga paket är bland det bästa jag vet!

    Kram till dig från mig (Camilla i Växthuset)

    SvaraRadera
  71. Oj vilken härlig blogg jag hamnade på! Och grattis till alla besökare, nu får du att göra med alla lotter, jag tar 2 st, för din blogg blir jag gärna följare av! titta gärna in hos mig! Kram Iréne

    SvaraRadera
  72. Vill gärna vara med och pröva lyckan.
    Blir följare och länkar till dig, så tre lotter till mig :)
    Annika

    SvaraRadera
  73. Grattis till så många besökare!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag tar tre lotter :)
    Kicki

    SvaraRadera
  74. Jaaa, jag behöver lite spänning och är med på en lott. Grattis till alla besökare!



    Anette

    SvaraRadera
  75. Klart att man hänger på här, spännande :)
    1 lott tack
    Grattis till alla härliga besökare.
    livingnextdoor22@hotmail.com
    Mvh
    //Eva

    SvaraRadera
  76. Weii, jag är gärna med och tävlar om en lott :)
    Och Grattis!! mvh
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Hej Fredde!
    Så roligt att du har kommit så långt med din underbara blogg, fastnar lääänge här inne ;)
    Tack för din fina kommentar på min blogg

    Lämna kommentar,Japp :)
    Bli följare, Japp sedan ngn vecka ;) Länka denna tävling & Skriv inlägg om denna tävling,Japp, Japp;)
    Jag får 4 lotter,och du är så snäll, hoppas bara på lite tur nu ;)

    SvaraRadera
  78. hej grattis till alla besökarna, är gärna med i utlottningen.
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  79. Kul med så många besökare. Jag är gärna med i utlottningen. Ha det gott/ mosterfi

    SvaraRadera
  80. Hej Fredde,blev rek.din sida idag av Hemsybutiken och blev nyfiken,fina saker du har! Är själv inne i vitt,vitt och vitt. Som du säger det tar tid att få ihop en ny stil och jag har fastnat så för shabby.Jag målar vitt,syr vitt,tänker vitt,älskar det.Hela sommaren gick åt till loppis och blocket. Nu har jag målade skåp som är jättefina men inte fått nån plats i hemmet ännu,vet inte var det ska vara,börjar bli trångt,men kan inte sluta...visst är det ljuvligt?!!! Tar gärna en lott.Och kommer att bli följare,bloggar inte själv...kanske nån gång... lis_leas@hotmail.com
    //Lisbeth

    SvaraRadera
  81. Grattis, Grattis till alla besökare på din fina blogg.

    Jag tar gärna en lott om jag får.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  82. Här vill jag gärna va med!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  83. Åh, vad spännande! Jag är med och tävlar! Kram johanna--andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej, jag deltar gärna i din utlottning! Välkommen till mig du också!

    SvaraRadera
  85. Hej, hoppas på tur med en lott!
    /vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Hej vad kul. Hittade till dig idag. Jag tar två lotter. Följer dig och kommenterar. Ha det bra.

    SvaraRadera
  87. Oj så många som vill vara med och här kommer en till. Tar väl med mej en lott så här på slutklämmen:)

    Ha en bra dag!

    Marie:)

    SvaraRadera
  88. Deltar gärna i utlottningen med 1 lott!


    Spännande!

    SvaraRadera
  89. Monika O-sson18/10/11 10:07 em

    Jag norpar 1 lott i din fina tävling!
    Hälsning Monika empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  90. Jag är gärna med :) en lott

    SvaraRadera
  91. Jag vill också vara med.
    1 lott,tack

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  92. Hello dear! Simply marvelous your space here! So charming and delicate! And your work is so lovely! Loved everything! God bless and have a wonderful time, dear! Rachel :D
    -Follower's name: Rachel Berault
    -I've posted your candy on my sidebar, by date

    SvaraRadera
  93. Spännande med hemliga paket. Jag är gärna med. En lott, tack.

    Babsan
    bopsi@telia.com

    SvaraRadera
  94. Är gärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  95. Hittade just din fina blogg ,jag la just till den hos mig som en favorit och blir en följare
    Tar 2 lotter
    Ska nu kika vidare hos dig
    Ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  96. Kuligt med hemligt paket, jag tar gärna en lott tack. Mysig blogg du har. :o)
    mvh Anna (a.envall@home.se)

    SvaraRadera
  97. Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and also
    the rest of the site is also really good.

    Here is my page :: Cheap Nike Roshe Run

    SvaraRadera

Lämna gärna ditt avtryck