Freddes vita hem

Freddes vita hem

torsdag 9 juni 2011

Älskade onsdag

Vilken glädjande dag jag fick när jag kom hem efter har haft en jobbig dag, bilen ville inte starta vid 2 tillfällen imorse och efter arbetet.
For iväg o panta och växla lite på Forex.
Och inhandlade Jordgubbar för 30:- billigt?

Vad låg i brevlådan. Massor med post.
Något tjockt brev låg där och väntade på mig.




Detta väl inslagna paket från Anna, Mitt krypin
Kom denna lilla söta ängel.
Tack.

Ikväll när min gubbe kommit hem så ska vi äta svenska gubbar.
Längtar..

Pussen
Lär nog bli ett inlägg till snart.

1 kommentar:

  1. Mumsigt med jordgubbar =)
    Det blir kladdkaka med jordgubbar här ikväll.

    Vad bra att ängeln kom fram till dig.
    Ska fortsätta med monstermaskinen lite till.

    Ha en trevlig kväll
    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ditt avtryck