Freddes vita hem

Freddes vita hem

onsdag 22 juni 2011

Attans shit

 Nu har man fått en dunderförkylning och just nu innan midsommar.
Trevligt! NOT!!
Klar i huvet e man men satans näsan bara rinner.
 Man har ingen lust och göra något förutom jag satt o pysslade lite med pyssel.
Resultatet blev 2 hängen att hänga på parad eller ljusstakarna.
 Jag är kanonnöjd och lär nog göra fler..
Dessa par ska jag testa och lägga ut på TRADERA.- Ljushängen <--klicka där så hamnar du dit.

Pussen
Utlottningen kommer snart.
Vill bara slippa snuvan..
Troligen efter midsommar.
Spännande???

15 kommentarer:

  1. Halloj
    Men va trist att bli förkyld nu bläää.
    Åhh va fina hängen du gjort ,va hittar du allt pyssel så fina små bilder .
    Ha de så bra de går med rinnande näsa .
    Krya på dej.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Så trist med förkylning!

    Riktigt super fina hängen!!!!!!!!!!!! Du är bra duktig du!

    Krya på dig, kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla dig hjärtat. Går nog över till midsommar, klart de gör. Hur i alla världens dagar får du till allt, så söta hängen. Ja lägg ut dom de tycker jag. Spanar varje dag på kängorna jag, ummm. Ska bli mina...Krya på dig nu

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  4. Usch inte bli förkyld nu :(

    Jättefina hängen du gjort.
    Dom får man nog ta och bjuda på.

    Krya på dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Nej!!! Stackars dig. Jag vet hur du känner dig. Jag hade det där förra veckan. Hoppas du får behålle rösten. Jag tappade min och återfick den inte på flera dagar. Krya på dig nu!
    Hängena som du gjort är verkligen fina. Du är jätteduktig. Ha en fin midsommar!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara hängen. Gud, va duktig du e! Hur gör du???

    Kram Åse

    SvaraRadera
  7. en krya på dig kram från mig som oxå är lite "halvdan" - heklafjäll oxå - jag tål inte att vara sjuk - det passar inte min personlighet för 5 öre ;-)
    Väldigt tjusiga hängen - vill ha stämpel på dom
    kramen
    gisela

    SvaraRadera
  8. jag menar att det är "vill ha" stämpel på. ;-)

    SvaraRadera
  9. Så fina hängen, de lär inte vara svåra att sälja.

    Inge kul med förkylning men önskar Dej ändå en Trevlig Midsommar.
    Nu ska Jag kolla vidare på Din sida.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vad kul att jag hittade din blogg :)
    Kikar in och önskar dig en riktigt skön SOMMAR ♥
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  11. Din stackare...Kurera dig med honungsvatten och "mö sprit" kanske...:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Krya på dig!! Hoppas du och Mannen får en Trevlig Midsommar trots förkylning! Kramar Maria

    SvaraRadera
  13. Hoppas du haft en bra midsommar trots förkylning. Jätte söta hängen! Kram Sonja.

    SvaraRadera
  14. Halloj i örat...:))
    Usch..stackare...själv har jag precis avslutat en penicillin-kur, efter att min förkylning inte gett med sig....men nuu äntligen e jag frisk!
    Superfina hängen du pysslat till...blir säkert lättsålda..
    Ha de gott o krya på dej!
    Kramizar git

    SvaraRadera
  15. Hej Vännen!
    Hur är det med dig?
    Hoppas förkylningen lagt sig.
    Saknar dina inlägg.

    Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna ditt avtryck