Freddes vita hem

Freddes vita hem

fredag 19 augusti 2011

mormorskängor

  Lilla Freddemannen har varit igång igen.
Det som var och är populära, kanske just från mig?
Just mormorskängor.
Har sytt mig 3 par kängor och redan ett par sålda och andra paret reserverad.
De tredje paret är ute på TRADERA.
Ni nyfikna kan kika in där eller så gärna buda om ni såsom önskar buda.

Ni kan även beställa ett par för en kostnad om 185:-/paret, om ni inte vågar buda på ett par.
Det är bara att maila mig



Klicka på TRADERA <----
Så hamnar ni direkt till budgivningen.

Pussen
Önskar er alla en skön helg.
Kräftor ska ätas med gubben min och en och annan nubbe.

6 kommentarer:

  1. Du är allt bra pysslig du. Ja men skål och trevlig helg till dig och gubben!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Så fina kängor, ska klicka in o ta en titt;)
    Ha en härlig helg med nubbe o gubbe ♥
    Kramkram
    Fia

    SvaraRadera
  3. Förstår att dom går åt dina mormorkängor jag tokgillar mina :).
    Vilken skillnad det blev på dina pallkragar när du fick på lite färg, snyggt!.
    Kräftor är inte dumt, skål och slurp.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. haha, ja du får gärna lägga lite press på mig. Jobbar hela helgen nu (just under affärernas öppettider) men lovar att jag ska leta rätt på något tyg i början på v så att jag kan fortsätta med mitt pyssel. Blir inspirerad av dig som är så himla duktig.
    Nu ska jag in o kika på budgivningen ;D
    MASSA KRAM

    SvaraRadera
  5. Så nu är jag men i budgivningen =) Om jag inte vinner ska jag nog beställa mig ett par såna blåvitrandiga om det går =) Kram så länge

    SvaraRadera
  6. Eftersom jag har lyckan att äga ett par så kan jag bara rekomendera att köpa ett par av dessa
    underbara kängor. Dom är såååååå fina. In och buda alla nu. Fredde är superduktig på att fiffa.
    Du är så bäst på de...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna ditt avtryck