Freddes vita hem

Freddes vita hem

lördag 2 juli 2011

I regnets dag så får man hitta på

Efter den tidiga morgontvisten så börjar man nu känna av att man degar ihop inför kvällens timmar.
     Gäsp!
Vad har vi hittat på då när regnet for ner..
Vi for iväg med bilen till lite byaloppisar som arrangerades i närheten av stan.

Lampan 15:- & ska målas vitt
klocka 30:- och tavla 10:- fyndade jag hos FRIDASGÅRD hon hade lite loppis i sin lada
Tack Therese, nu äntligen har jag en klocka i den stil jag var ute efter.


Övrigt ser ni, dessutom de i rostfärgat ska målas vitt.
 Är så nööjd!, fastän ett bord kunde vi inte få oss med hem idag.

Han lovade hålla den till oss nästa helg, då han inte kunde hitta benen i denna röran han hade i sitt garage.
 Längtar så jag får ett större bord och sitta vid  och pyssla med allt jag har i källaren.
Det behövs när jag har så många små och stora projekt. ni vet väl?

Jag hann dessutom med att slipa och förbereda en bricka och melitta-hållare till målningsprojekt VITT.


Nä, nu ska man krypa sig ner till soffan och gosa kudden och fjärrkontrollen.

Pussen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ditt avtryck